Fashion Europe Net - Jeans - FE.N - független Partnerünk: Zempléni Éva

Az egész világ farmert visel! - Magyarország - Jeansnetwork - Jeansparty

Zempléni Éva - FE.N - Fashion Europe.Net Partner Zempléni Éva - FE.N Fashion Europe.Net Partner

Ezen oldal tartalma röviden:

1. partnerré válás módja
2. ajánlási marketing lényege
3. marketing stratégia
4. kereseti lehetöségek
5. raktárrendszerünk lényege
6. jutalékok áttekintési ábrája
7. kérdések és válaszok

Bövebb információkat ld. a továbbiakban!

1. PARTNERRÉ VÁLÁS MÓDJA

Szeretne Ön is partnerünkké válni?

- A startcsomag megvásárlásán kívül SEMMIFÉLE kötelezettség nincs, a FE.N cégtöl való rendszeres áruátvételre.

- Minden partner költségmentesen kölcsönözhet jeanspartyhoz árut (60-70 db). Csak a sikeresen eladott áru után történik elszámolás.

- A partner maga döntheti el, mennyi idöt és energiát fordít saját vállalkozásának felépítésére, úgy hogy tevékenységét saját maga által meghatározott idöbeosztásban - mindenféle elöírás nélkül a FE.N cég részéröl – végezheti.

Ez a személyes szabadság a FE.N cég alapgondolata!

A startcsomag egyszeri megvásárlásával (legkisebb startcsomag = 26.500,- Ft, tartalmaz 5 TOP minöségi farmert, valamint a basic webiroda költségmentes használatát) szükséges a rendszerünkben való regisztrációhoz. A partner kap egy tanácsadói számot, melynek segítségével hozzáférhet a webirodához. Ettöl a pillanattól kezdve minden elönyt igénybe vehet!

A partnerré válás menete

Mi jelentjük be rendszerünkben. Ezt követöen kap egy megerösítö emailt, amelynek melléklete az Ön partnerszerzödése. Ezzel a szerzödéssel elmegy egy, a közelében található lerakathoz (Önnel együtt keressük ki a bejelentkezés során, mely lerakat található legközelebb – a lerakat címét még egyszer pontosan megkapja az említett email-ben) és megnézi az árut, mielött véglegesen dönt.

Csak miután meggyözödött az áru minöségéröl, aláírja a szerzödést és kifizeti valamint átveszi a kiválasztott startcsomagot. Csak ezt követöen válik törvény szerinti független FE.N-partnerré. Ezt megelözöen nem történik semmi!

Legyen Ön is független FE.N-partner a továbbiakban megadott országok egyikében. Szívesen tájékoztatjuk részletesen és segítjük jövendöbeli FE.N-üzletének építésében – kiváló minöségü FE.N farmerekkel!

Legyen Ön is tagja a FE.N –Fashion-Europe.Net cég egyik legsikeresebb csapatának!

Uwe Scherpen - Katarina Hantzidou - Gerd Ribbeck Fashion Europe Net Jeansnetwork
von links: Uwe Scherpen - Katarina Hantzidou - Gerd Ribbeck

FE.N – jeansparty, a jeansnetwork! – Van egy jobb ötlete?

A következö országokban keresünk FE.N-partnereket

* Magyarország
* Németország
* Ausztria
* Svájc
* Hollandia
* Dánia
* Belgium
* Spanyolország
* Lengyelország
* Anglia

Lépjen velünk kapcsolatba és legyen partnerünk!

Kérjük vegye figyelembe:

Mi nem akarunk és nem fogunk senkit rábeszélni, hogy velünk dolgozzon…olyan munkatársakat keresünk, akik sikerre vágynak és saját maguk felismerik, hogy milyen lehetöséget kínálunk.

Kérjük tájékozódjon oldalainkon és vegye fel velünk a kapcsolatot mindenféle kötelezettség nélkül.

Sosem volt egyszerübb minimális befektetéssel egy virágzó üzlet indítása.

Mindegy, hogy indul: a legkisebb startcsomaggal vagy több befektetéssel – induljon most!

Minden partner a cég által kiadott províziós tervben meghatározott árakon kapja és szabott árakon adja tovább a FE.N-termékeket mint független kereskedelmi képviselö.

Kérjük lépjen kapcsolatba velük adatlapunk > Contact < segítségével. Várjuk jelentkezését!

Információk:

Zempléni Éva
Endrödi Sándor utca 24
8230 Balatonfüred - Hungary

Tel: 06-20-468-40-66
Email: eva.zempleni@googlemail.com

Egy ilyen egyszerü üzlet nem szorul nagy magyarázatra!

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

2. MI A „DIREKT-MARKETING“ VAGYIS KÖZVETLEN-, AJÁNLÁSI-MARKETING LÉNYEGE?

Közvetlen terjesztés: egy áru vagy szolgáltatás személyes eladás a felhasználó részére a felhasználó lakásában vagy munkahelyén, egy lakásközeli vagy lakáshoz hasonló környezetben. A direkt-marketing-re jellemzö a személyes kapcsolatfelvétel az eladó és vevö között, amely lehetövé teszi, az ügyfél széles körü tájékoztatását.

A nagy- valamint kiskereskedelem tehát itt, nem vesz részt. Ezt kivéve a termékeiket direkt-marketing segítségével terjesztö cégek is ugyanolyan vállalkozások, mint minden más vállalkozás. Részben saját maguk állítják elö termékeiket, részben másokkal állíttatják elö ezeket. A független tanácsadóik részére ezek a cégek elsösorban szolgáltatók, akik egy üzleti lehetöséget bocsátanak rendelkezésre. A termékeladás ezen módja több mint 100 éves múltra tekint vissza.

A direkt-marketing területén dolgozó tanácsadók egyéni vállalkozói alapon dolgoznak. Díjazásuk ellentétben a függöségi viszonyban dolgozókkal szemben, nem a ledolgozott idö után, hanem a siker függvényében történik. A cég részére két minöségben dolgoznak; vevök a nagy- valamint eladók a kiskereskedelemben. A felhasználónak eladott áru után megkeresik az egész kereskedelmi árrést. Ezen kívül saját szükségletüket a nagykereskedelmi vagyis beszerzési áron tudják fedezni az adott termékböl.

A direk-értékesítésnek díjazás szempontjából két formáját különböztetjük meg:
- Single-Level-Marketing-et (SLM)
- Multi-Level-Marketing- vagy Network-Marketing-et (MLM).

A Single-Level-Marketing esetében a tanácsadók mindegyike a céggel áll közvetlen kapcsolatban. A termékek vagy szolgáltatások értékesítése az egy szinten található tanácsadók által történik. Ebben az esetben a lehetséges jövedelem a kereskedelmi árrés. A SLM-cégek az MLM-cégekkel szemben egyre indább háttérbe szorulnak.

A Multi-Level-Marketing a direkt-értékesítés dinamikus formája. A kereskedelmi árrés mellett, minden tanácsadónak módjában áll újabb tanácsadók toborzása, ezek kiképzése. Ennek a tevékenységnek a díjazásaként lehetösége nyílik provízió formájában való részesülésre a saját maga által közvetlenül vagy közvetetten toborzott tanácsadók forgalma után. Egy kényszer további tanácsadók toborzására viszont nem adódik. Itt is elérhetö egy vonzó kereset csak a termékek értékesítése során.

A szervezés és díjazás ezen formája egyenlö az egyes illetékességi körök kitelepítésével (Outsourcing). A cég részére minden új tanácsadó új vásárlókat jelent. Ugyanez az oka annak, hogy nagy kereskedelmi láncok új fiókokat nyitnak, hiszen ahol nincsenek jelen, ott nem tudank értékesíteni. MLM-cégek esetében a tanácsadók tehát mint új “fiókok” müködnek.

SLM esetén a cégek gondoskodnak új tanácsadók toborzásáról, valamint képzéséröl. Ennek nagy az idö- valamint költségvonzata.

MLM esetén a tanácsadó maga felelös, a hálózata kiépítéséért. Elégedett vevök sok esetben maguk is szívesen keresnének a saját maguk által már használt termékekkel. Minden tanácsadó, akit Ön a saját üzlete számára megnyer, szervezetileg Ön mögé sorolódik. Így az Ön személye alatt egy további tanácsadói szint alakul ki, olyan emberekkel, akik ugyanazt csinálják, amit Ön is. Ez a folyamat az idö múlásával tovább folytatódik és a tanácsadói szintek száma egyre nö.
Azt, hogy Ön hány szint forgalma után kap províziót, azt az adott cég marketing-terve határozza meg. Ha például 5 szinten keresztül, akkor a hatodik szint forgalma után Ön már nem kap províziót.

Ugyanez érvényes az Ön forgalmára is. Az Ön fölött helyet foglaló 5 tanácsadó részesül provízió formájában az Ön forgalma után. Ezeket a províziókat a beszerzési ár tartalmazza, melyért az áru minden tanácsadó részére elérhetö. Az USA-ban az összes forgalom több mint ¾-e MLM-cégek valamint azok hálózata által bonyolítódik.

Hogyan ismerhetö fel, hogy a kínált kereseti lehetöség egy legális üzleti tevékenység vagy egy illegális pilótajáték?

Az illegális pilótajáték ismertetö jelei:

1. Az új szerzödö partnerek toborzásáért jutalék jár, így a tényleges eladás mellékessé válik.
2. A termékeket mindig a következö, eggyel magasabb szintröl szerzik be, ill. szintröl szintre felár felszámolásával adják tovább. Ami annyit jelent, hogy a termék szintröl szintre drágul. A kockázat, hogy az áru nem adható el, egyre nö, és annak függvénye, hogy mikor lépett be valaki a piramisjátékba.

A legális network marketing ismertetö jelei:

1. A províziók fizetése a forgalom függvényében történik.
2. A tanácsadók a termékeket minden hierarchiaszinten közvetlenül a gyártótól, egységes áron szerzik be, valamint egységes áron adják tovább a felhasználóknak. A belépés idöpontja nem mérvadó. Nem az elsö a legjobb! A legjobb a legjobb! Mindenki ugyanolyan eséllyel indul.

Ismerje fel a kockázatot! – avagy el a kezekkel!

• Mint vevö, megvenné a kínált termékeket?
• A termékek vagy szolgáltatások ára realizálhatóak a piacon?
• Kötelezö nagy árukészlet megvétele kezdéskor?
• Lukratívabb egy licenc eladása egy új szerzödö partner részére, mint az adott termék felhasználók részére történö értékesítése?
• A árubeszerzés direkt a vállalattól történik?
• Meg tudja elözni azt a személyt a hierarchiában, aki Önt a cég részére toborozná? Ha nem – el a kezekkel!
• A termék és pénzáramlás az értékesítési struktúrán belül horizontálisan folyik?
• Nincs termék amely értékesítésre kerül?

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

3. MARKETING STRATÉGIA

Ön kihagyna egy ilyen lehetöséget?

- elég egyszer vásárolnia, ami a belépést is jelenti
- szuper kedvezö start
- azonnali pénzkereset áruraktár nélkül
- nincsenek egyéb kötelezettségek (szemináriumok, licencek, díjak …)
- nincs szükség minimum forgalomra a jutalék kifizetéséhez
- hetente változó modellek (méret: 34-52)
- ingyenes bizományos áru jeanspartykhoz
- teljes körü cserejog partnereknek
- nincs más céggekkel szembeni versenytilalom (kivéve raktárpartnerek)
- csoportkötelezettség nélküli jutalékok
- mélységi jutalék a hatodiktól végtelen mélységig

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

4. HOGY KERESHET VELE?

1. Közvetlen értékesítéssel:
Bárhol értékesíthet: pl. Jeansparty-kon, családi-, baráti- és ismerösi körben, éppúgy, mint üzletekben

2. Csapatépítéssel:
További jutalékot kap a FE.N csapatpartnerei eladásai után

3. Raktárpartnerként

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

5. RAKTÁRRENDSZERÜNK LÉNYEGE

A FASHION europe.net százszorosan bevált raktár-koncepciója a partnereknek az árubeszerzéshez fantasztikus és kényelmes alternatívát kínál, helyben. A FE.N cég hetente új raktárakat nyit, így megvalósítja a területeket lefedö kínálatot. Minden raktárt FE.N-partnerek vezetnek, és ök minden partnernek (Crossline/keresztpartnernek is) kínálnak farmereket beszerzésre ill. cserére. Az elönyök teljesen világosak: jó megközelíthetöség, a FE.N-árucikkeket önállóan lehet kiválasztani, nincsenek postaköltségek és annak a lehetösége, hogy új érdeklödök számára jóval több árut lehet bemutatni.

Ezentúl egy igen fontos elöny áll fenn FE.N-partnerek számára azzal a lehetöséggel, hogy egy napra akár 60 farmert tud díjmentesen kölcsönvenni a raktárból. A visszaadás napján csak az eladott farmereket kell kifizetni. Ezáltal a kicsi saját készlettel vagy korlátozott anyagi kerettel rendelkezö partnerek számára is adott a lehetöség, hogy farmerpartikat tudjanak rendezni kielégítö darabszámú farmerekkel különbözö modellekben és méretekben, és így külön pénzügyi kockázat nélkül biztosan tudják saját üzletüket felépíteni.

Egy raktár-partner számára további esély abban rejlik, hogy raktára havi forgalmán százalékosan részesedik. A saját Downline/elosztó hálózatból származó jutalékához, valamint a saját, végfelhasználók felé történü eladásaiból származó kereskedelmi árréshez a raktárpartner ily módon stabil üzletet tud magának kiépíteni.

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

6. JUTALÉKOK ÁTTEKINTÉSI ÁBRÁJA

Újdonság: Saját forgalom után 1 % jutalék!

Marketing terv

Fashion Europe Net - Die Jeans Marke

7. KÉRDÉSEK – VÁLASZOK

Magánszemély kérdései:

1. A jutalékom hogy kapom meg?
A jutalék az Ön privát bankszámlájára érkezik külföldröl származó jövedelemként.

2. Van havi vásárlási kötelezettség?
Nincs. Nem kell havonta vásárolnia, csak ha Ön akar!!!

3. Ki állítja ki a számlát?
A számlát a FE.N cég állítja ki, így vállalja a garanciát és így lesz elérhetö a cserejog.

4. Az ajándék farmert mennyiért lehet továbbadni?
Eladhatja, megtarthatja magának, vagy ajándékba adhatja. A cég nem határoz meg eladási árat, csak javaslatot tesz.

5. Mikor változik a termékkínálat?
A hammi központból a magyar központi lerakat 7-10 naponként kap új árut.

6. Garanciális-e az áru és meddig?
Az új terméket, ami nincs használva bármikor, bármedig ki lehet cserélni. A minöségi reklamációt akkor kell cserélni, amikor a hiba megjelenik, és természetes, hogy a termék ne legyen “elhordva”, és rendeltetésszerüen legyen használva.

7. Ha visszaküldöm, csak cserélhetem, vagy visszakapom a pénzt is?
Csak csere van!

8. Van-e plusz költségem?
Egyszeri kártyadíj (azonosító), amit a regisztráció alkalmával igényelünk meg.

9. Mi az a Jeansparty?
Jeansparty – azaz vásárlási lehetöséggel egybekötött termékbemutató. Ekkor mutatjuk meg ismeröseinknek a termékeket. A cég segíti a bemutatók sikerét azzal, hogy alkalmanként 60 nadrágot kölcsönöz egy napra a bemutatóra.
Tehát:
1. nap – elviszi a termékeket
2. nap – megtartja a Jeansparty-t
3. nap – visszaviszi a megmaradt árukészletet, kifizeti az eladott termékeket, azaz elszámol a lerakat vezetöjével.

Lerakat kérdései:

1. Hogy van a lerakatból pénz?
A forgalom után jár 5 % jutalék, és a lerakat tulajdonosára is vonatkozik a marketing táblázat, hiszen ö is építi az üzletet.

2. Mint lerakatvezetö, csak azonosító kártyával rendelkezö partnereknek adhatok farmert vagy bárkinek?
Eladni bárkinek lehet kiskereskedelmi áron.
Azonosító kártyával rendelkezö partnerek kölcsönözhetnek ingyenesen, valamint vásárolhatnak nagykereskedelmi áron.

3. Mint lerakat müködhetek-e, mint cég?
Bárki, bármilyen minöségben lehet lerakatvezetö, viszont a FE.N raktárban nem tartható más “konkurrens” termék.

4. Hány farmert kell vennem lerakat nyitásához?
A minimum a 250 db, valamint 500 db és 1000 db lehet a lerakat induló készlete.

5. Küldhet-e vissza a lerakat árut?
Természetesen! Ha nem ment el egy méret, vagy szín, vagy bármely más okból megmaradt, ki lehet cseréltetni. A lerakatok – azaz regionális raktárak – a Központi Raktárral állnak kapcsolatban. Hetente kell elszámolni.

6. Adómentes-e az ajándék farmer?
A lerakat által kiállított számlán gratisként lesz feltüntetve, ennek megfelelöen, nem lehet leíni költségként. Eladáskor bevételt jelent.

7. Hogy kezelem a terméket a lerakatban?
Speciális software áll rendelkezésre.

8. Amíg nincs lerakat, hogy jut el valakihez, vagy kisboltba az áru?
A kisbolt tulajdonosa a legközelebbi lerakatban vásárol, amíg ilyen nincs, addig a központi lerakatban.

Így lehet partnerünk!
Regisztráltassa magát a rendszerben a „Contact Formular“ - menüben vagy email-ben online!

Kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal!

INFO magyar és német nyelven

Zempléni Éva
Endrödi Sándor utca 24
8230 Balatonfüred - Hungary

Tel: 06-20-468-40-66
Email: eva.zempleni@googlemail.com


 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 25
Tegnapi: 10
Heti: 84
Havi: 260
Össz.: 38 379

Látogatottság növelés
Oldal: Cégünk bemutatása
Fashion Europe Net - Jeans - FE.N - független Partnerünk: Zempléni Éva - © 2008 - 2024 - jeansnetwork.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »